Voor mij is geen dag hetzelfde. Ik ben na de pabo in
het basisonderwijs begonnen en vervolgde mijn loopbaan in verschillende
leiderschapsrollen. Mijn tijd als leerkracht en adjunct-directeur heeft mijn
visie op leiderschap sterk beïnvloed. Ik geloof sterk in het belang van het
opbouwen van sterke relaties met leerlingen als basis voor effectief leren. Het
creëren van een veilige en ondersteunende leeromgeving staat voor mij centraal.
Het is essentieel om de leerlingen echt te zien en te begrijpen. Door interesse
te tonen in hun verhalen, interesses en uitdagingen, creëren we een omgeving
waarin ze zich gezien, gehoord en gewaardeerd voelen. We streven naar goede
samenwerkingsvormen tussen docenten en leerlingen. “Daarnaast bieden we
programma’s aan zoals Metis, voor hoogbegaafde leerlingen en Plus op Maat voor
individuele behoeften, om ervoor te zorgen dat elke leerling de ondersteuning
krijgt die hij of zij nodig heeft. Iedereen is een ster en schittert op zijn
eigen manier; vertrouw op jezelf en zorg ervoor dat je op jouw manier blijft
schitteren, zonder dat anderen door jou verbleken.