"Ik wil een rolmodel zijn voor meiden met interesse in techniek."
Irene Smit, Docent PIE in opleiding
Lees het hele verhaal"Het is onze taak om rust te brengen bij de leerlingen."
Antsje van Bommel, docent Zorg & Media
Lees het hele verhaal"We krijgen als docent de vrijheid om de lessen zelf in te vullen."
Patrick Dijkstra, docent geschiedenis
Lees het hele verhaal"Inspraak via de medezeggenschap is een groot recht"
Karin Vogd, lid oudergeleding GMR
Lees het hele verhaal“Ieder hoogbegaafd kind heeft een andere behoefte.”
Irene Drenth en Elke de Laat , docenten bij Metis
Lees het hele verhaal"Het kost tijd en geduld om het vertrouwen van de leerlingen te winnen."
Mark Opmeer, Leerlingbegeleider en coördinator Trajectruimte
Lees het hele verhaal"Als collega’s vragen hebben en wij kunnen helpen, dan geeft dat voldoening."
Rutger van den Bos, Francisca Jansma, Philip Meijer en Hilda van der Schoot, Financiën
Lees het hele verhaal“De passie van de mensen op de scholen en in de bedrijven is fantastisch om te zien!”
Maria Tiggelaar en Peter Zwiers, projectleiders STO
Lees het hele verhaal“Met internationalisering verrijken we ons onderwijs.”
Katharina Hoffmann, docent Duits en contactpersoon internationalisering
Lees het hele verhaal“Een leerling op de juiste plek krijgen, daar doen we het voor.”
Karin Rolfes, docent vmbo
Lees het hele verhaal“Als je je eigen enthousiasme kunt overbrengen op je leerlingen, krijg je dat terug.”
Bert Hensema, docent Nederlands
Lees het hele verhaal“Ik sta niet voor de klas, maar ben toch in contact met de leerlingen.”
Joyce Zelle, adviseur marketing & communicatie
Lees het hele verhaal“Het is geweldig om te zien hoe leerlingen geboeid raken.”
Merlijn Wiersema, docent Geschiedenis en Godsdienst
Lees het hele verhaal“Mijn kennis en ervaring probeer ik over te dragen op mijn team.”
Marlies Mulder, teamleider ISK
Lees het hele verhaal“We vinden onze servicegerichte rol fijn.”
Geertien van der Veen en Willemien Warris, HR en salarisadministratie
Lees het hele verhaal“Het draait allemaal om het activeren en motiveren van de leerlingen.”
Irene Drenth, docent Engels
Lees het hele verhaal“Mijn tijd als leerkracht en adjunct-directeur heeft mijn visie op leiderschap sterk beïnvloed.”
Linda van Zutphen, vestigingsdirecteur
Lees het hele verhaal“Ik denk dat er bij een aantal leerlingen wel grenzen verlegd kunnen worden.”
Joep Teeuwisse, docent lichamelijke opvoeding
Lees het hele verhaal